måndag 12 mars 2012

Zipline

I helgen har vi varit i Hemavan, men det har varit kasst väder så vi har inga bilder att erbjuda därifrån tyvärr. Vi har åkt skidor i alla fall och jag har åkt en halvdag till på min bräda och kan nu svänga åt båda hållen i en lätt backe. Känner mig fortfarande på världens osmidigaste när jag har bräda på mig, men men.
På vägen hem igår så såg vi världens mest magnifika norrsken. Det var klarare och större än något norrsken jag sett... Då inser man att man bor i rätt landsände.

Japp, eftersom vi varken har bilder på åkning eller norrsken så får ni nöja er med en film från när vi åkte Zipline. Finaste Joel var ledig samtidigt som det var dåligt väder vilket resulterade i en fin fint ihopklippt film från äventyret bland trätopparna. Håll till godo!



5 kommentarer:

Syster Fia sa...

Yayzuz! Kittlade rätt bar i kistan gissar jag? Håll en tumme för att vi lyckas lägga upp en skidfilm ikväll, den måste klippas ned lite "bara"...

Liv sa...

Åh fy vad roligt det såg ut! Det pirrar på bra bara av att få åka med på film tycker jag :)

Annika sa...

shit va coolt, de var ju dock en där som var lite väl över trädtopparna för min smak, men nästan så man har lust att åka upp till Åre endast för att testa det där. :p

Åsa sa...

Gör det Annika! Joel skulle inte klaga om du kom på besök :) Annars funderar vi på att ta oss dit i sommar och göra om det hela.

Annika sa...

Ja nu har vi ju redan pratat om det här på FB och det är bokat bara ett datum som saknas ;D. Då hinner jag träna på att vara på höga höjder innan dess ;p